თვითშეფასების კითხვარი მოსწავლეებისათვის (დააჭირეთ ბმულს).
ონლაინ გაკვეთილების შეფასების რუბრიკა
(დააჭირეთ ბმულს).
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9-10 ქულა
|
7-8 ქულა
|
4-5-6 ქულა
|
3-2-1 ქულა
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც
საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად
იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და
გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად
გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის
მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
#
|
კრიტერიუმი/ქულები
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასოდეს
|
1
|
პასუხობს თემას
|
|||
2
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას,
ინტონაციას)
|
|||
3
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის
ტერმინოლოგიას
|
|||
4
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
|||
5
|
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
|||
6
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
|||
7
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
ჯგუფის წევრის მუშაობის შეფასების ცხრილი
|
|||
კრიტერიუმები
|
1–5
|
6–7
|
8–10
|
მოსწავლე კარგად აცნობიერებს საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე პასუხისმგებლობით ეკიდება საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე საუბრობს კონსტრუქციულად, საკითხი
სირგვლივ
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე ყურადღებით უსმენსსხვებს
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია განსხვავებული აზრის აღიარება და აზრის გამოხატვა
ს ხვისი შეურაცხყოფის გარეშე
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლეს შეუძლია კომპრომისზე წასვლა ჯგუფის ინტერესებისათვის
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
მოსწავლე სამუშაოს ასრულებსდროულად და ხარისხიანად
|
არასოდეს
|
იშვიათად
|
ყოველთვის
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო
უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა |
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებულიიყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორადა თანაბრად გადანაწილდა
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა, ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
მხოლოდ ერთი–ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური,ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფში მუშაობის შეფასების სქემა
#
|
გვარი, სახელი
|
მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში
|
პატივს სცემს სხვის აზრს
|
ორგანიზებულობა
|
კონფლიქტურობა
|
წარადგენს ნამუშევარს
|
1.
|
+
|
ხედავს თავის როლს
|
მორცხვია
|
|||
2.
|
ცდილობს იყოს აქტიური
|
+
|
||||
3.
|
აგვარებს კონფლიქტს
|
აქტიურად
|
||||
4.
|
პასიურად
|
_
|
თავს არიდებს
|
|||
5.
|
||||||
6.
|
ვერ ახდენს ორგანიზებას
|
კონფლიქტურია
|
||||
7.
|
აქტიურად
|
_
|
(დაკვირვებისა და
კომენტარებისათვის)
ჯგუფები
|
მოსწავლეები (სახელი, გვარი)
|
კომენტარები ჯგუფის მუშაობის პროცესში
|
I-ჯგუფი
|
||
II-ჯგუფი
|
||
III-ჯგუფი
|
||
IV-ჯგუფი
|
||
V-ჯგუფი
|
||
მოსწავლის თვითშეფასება
სახელი, გვარი
-----------------------------------------------------------------------------------------------
საგანი ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
გაკვეთილის თემა
-------------------------------------------------------------------------------------------
თარიღი -------------------------------------------------------------------------------------------------------
აღნიშნე სწორი პასუხი
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასდროს
|
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ;
|
|||
ვცდილობ, არგუმენტირებულად ვისაუბრო;
|
|||
როცა სხვა ლაპარაკობს ყურადღებით ვუსმენ;
|
|||
განსხვავებული აზრი მაინტერესებს;
|
|||
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ;
|
|||
ვცდილობ თემას არ ავცდე;
|
|||
ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს;
|
მასწავლებლის
თვითშეფასების
სქემა
გაკვეთილის
თემა:--------------------------------------------------------------------------------------------------------
თარიღი:--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
N
|
კრიტერიუმები/ ქულები
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასდროს
|
1.
|
გაკვეთილის მიზანი გასაგები, კონკრეტული და
რეალისტური იყო;
|
|||
2.
|
აქტივობები ემსახურებოდა მიზნის მიღწევას;
|
|||
3.
|
გაკვეთილის დაწყება იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას;
|
|||
4.
|
მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმა ხელს უწყობდა მიზნის
მიღწევას;
|
|||
5.
|
გამოყენებული რესურსები იწვევდა მოსწავლეთა მოტივაციას და აქტიურ ჩართვას საგაკვეთილო პროცესში;
|
|||
6.
|
გათვალისწინებული იყო მოსწავლეთა ინტერესები და
შესაძლებლობები;
|
|||
7.
|
ჩემი საუბარი არ აჭარბებდა მოსწავლეთა საუბარს;
|
|||
8.
|
ვიჩენდი ყველა მოსწავლისადმი თანაბარ ყურადღებას;
|
განმსაზღვრელი
შეფასების სქემა
კრიტერიუმები/
შკალა
|
1-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
რუკასთან მუშაობა
|
მოსწავლეს არ შეუძლია
რუკასთან მუშაობა;
მოსწავლე ვერ განსაზღვრავს
თითოეული კუთხის ადგილმდებარეობას;
მოსწავლეს არ შეუძლია
ჩამოთვალოს თითოეული კუთხის მეზობელი კუთხე ან სახელმწიფო;
მოსწავლეს არ შეუძლია დაახასიათოს კუთხეები ტრადიციების,
წეს-ჩვეულებების, ან ბუნებრივი რესურსების მიხედვით;
|
მოსწავლე ნაწილობრივ
მუშაობს რუკასთან;
მოსწავლე ნაწილობრივ
განსაზღვრავს საქართველოს რუკაზე თითოეული კუთხის ადგილმდებარეობას;
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია ჩამოთვალოს თითოეული
კუთხის მეზობელი კუთხე ან სახელმწიფო;
მოსწავლეს ნაწილობრივ შეუძლია დაახასიათოს კუთხეები
ტრადიციების, წეს-ჩვეულებების, ან ბუნებრივი რესურსების მიხედვით;
|
მოსწავლე კარგად მუშაობს
რუკასთან;
მოსწავლე თავისუფლად
ალაგებს თითოეულ კუთხეს თავისი ადგილმდებარეობის მკიხედვით კონტურულ რუკაზე;
მოსწავლეს მასწავლებლის
დახმარებით შეუძლია ჩამოთვალოს თითოეული კუთხის მეზობელი კუთხე ან სახელმწიფო;
მოსწავლე კარგად შეუძლია დაახასიათოს კუთხეები ტრადიციების,
წეს-ჩვეულებების, ან ბუნებრივი რესურსების მიხედვით;
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად
მუშაობს რუკასთან;
მოსწავლე თავისუფლად
განსაზღვრავს საქართველოს კუთხეების გეოგრაფიულ ადგილმდებარეობას;
მოსწავლეს უშეცდომოდ
და დამოუკიდებლად შეუძლია ჩამოთვალოს თითოეული კუთხის მეზობელი კუთხე ან სახელმწიფო;
მოსწავლეს დამოუკიდებლად
შეუძლია დაახასიათოს კუთხეები ტრადიციების, წეს-ჩვეულებების, ან ბუნებრივი რესურსების
მიხედვით;
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მოსწავლე ვერ აცნობიერებს
საკუთარ ფუნქციას ჯგუფში;
მოსწავლე ჯგუფში დაკისრებულ
მოვალეობებს არ ეკიდება პასუხისმგებლობით;
მოსწავლე არ უსმენს სხვებს, არ გამოხატავს საკუთარ
შეხედულებებს.
|
მოსწავლე ნაწილობრივ
აცნობიერებს მის ფუნქციას ჯგუფში, ასრულებს მცირე სამუშაობებს;
მოსწავლე ჯგუფში დაკისრებულ
მოვალეობებს ეკიდება მეტნაკლები პასუხისმგებლობით;
მოსწავლე ყურადღებით
უსმენს სხვებს, მაგრამ ნაწილობრივ გამოხატავს საკუთარ შეხედულებებს;
|
მოსწავლე აკარგად აცნობიერებს
მის ფუნქციას ჯგუფში ქტიურად ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში;
მოსწავლე ჯგუფში დაკისრებულ
მოვალეობებს ასრულებს პასუხისმგებლობით;
მოსწავლე ყურადღებით
უსმენს სხვებს, გამოთქვამს საკუთარ აზრს და შეხედულებებს. მოჰყავს არგუმენტები;
|
მოსწავლე კარგად აცნობიერებს
მის ფუნქციას ჯგუფში, სამუშაოს ასრულებს ხარისხიანად და დროულად;
მოსწავლე ჯგუფში დაკისრებულ
მოვალეობებს ასრულებს პასუხისმგებლობით,
ავლენს ლიდერისათვის
დამახასიათებელ თვისებებს;
მოსწავლეს შეუძლია
მოუსმინოს სხვის აზრს და საკუთარი გამოხატოს შეურახყოფის გარეშე;
ყოველთვის არგუმენტირებულად
გადმოსცემს საკუთარ შეხედულებებს, მოჰყავს მაგალითები;
|
პრეზენტაციის უნარი
|
მოსწავლეს არ აქვს
პრეზენტაციისათვის საჭირო უნარ-ჩვევები;
ვერ მსჯელობს;
|
მოსწავლეს ნაწილობრივ
აქსვ პრეზენტაციისათვის საჭირო უნარ-ჩვევები;
მოსწავლეს შეუძლია
მსჯელობა, მაგრამ არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა;
|
მოსწავლეს კარგად აქვს განვითარებული პრეზენტაციისათვის
საჭირო უნარები; მაგრამ, ხანდახან უჭირს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა, ან ვერ იცავს რეგლამენტს.
მსჯელობს, მაგრამ თხრობისას დარღვეულია ლოგიკური ბმა. აკლია თხრობის რომელიმე ელემენტი (შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა);
|
მოსწავლეს უმაღლეს დონეზე აქვს განვითარებული
პრეზენტატორის უნარები; იცავს რეგლამენტს, ფლობს საკომუნიკაციო უნარებს (ჟესტიკულაცია, ხმის ტემბრი, აუდიტორიის ფლობა).
მოსწავლე მსჯელობს არგუმენტირებულად, დამაჯერებლად, მოჰყავს ციტატები, ავლებს პარალელებს;
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий